Για να δείτε το μήνυμα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το Macromedia Flash.
Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι η υπηρεσία Credicom e-Services;
Για σας που θέλετε να ελέγχετε τους λογαριασμούς σας όπου κι αν βρίσκεστε η Credicom Consumer Finance δημιούργησε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής e-Services.
 
Η υπηρεσία e-Services «μεταφέρει» την Τράπεζα στην οθόνη του υπολογιστή σας μέσω Διαδικτύου, με άμεση πρόσβαση στους τραπεζικούς σας λογαριασμούς. Μπορείτε να πραγματοποιείτε τις τραπεζικές σας συναλλαγές 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο, γρήγορα, απλά και με απόλυτη ασφάλεια.
 
Μεταβείτε στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση www.credicom.gr, επιλέξτε Click2Bank, χρησιμοποιήστε τον προσωπικό σας κωδικό και θα βρείτε όλες τις απαραίτητες οδηγίες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
 
Πώς μπορώ να πληρώνω τις δόσεις του δανείου μου ή της πιστωτικής μου κάρτας;
Μπορείτε να καταβάλλετε το ποσό της δόσης σας:
  • Στο ταμείο της Εμπορικής Τράπεζας μέχρι και την τελευταία ημέρα λήξης της δόσης,
  • Με πάγια εντολή εξόφλησης από λογαριασμό της Εμπορικής Τράπεζας,
  • Μέσω των υπηρεσιών Web Banking της Εμπορικής Τράπεζας με χρήση του αριθμού λογαριασμού,
  • Στο δίκτυο καταστημάτων και εναλλακτικών δικτύων των Τραπεζών που συμμετέχουν στην υπηρεσία Dias Debit,
    ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
  • Καταβολή σε οποιαδήποτε κατάστημα ΕΛΤΑ ( Ελληνικά Ταχυδρομεία) με χρήση του ειδικού εντύπου ταχυπληρωμής που είναι ενσωματωμένο στον λογαριασμό. Για την ταχύτερη ενημέρωση του λογαριασμού σας παρακαλούμε η ταχυπληρωμή να γίνεται το αργότερο 5 εργάσιμες ημέρες πριν από την ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού,
  • Mέσω της υπηρεσίας e-Services στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eservices.credicom.gr, όλο το 24ωρο, με χρέωση του καταθετικού λογαριασμού σας στην Εμπορική Τράπεζα.
Σημειώνεται ότι για κάποιους τρόπους πληρωμής είναι πιθανό να υπάρξει χρέωση εξόδων, για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε από την εκάστοτε Τράπεζα. Τα έξοδα αυτά δεν επιβάλλονται ούτε εισπράττονται από την Credicom Consumer Finance αλλά από τις συνεργαζόμενες Τράπεζες ή τα ΕΛΤΑ.





Που έχει καταστήματα η Credicom Consumer Finance;

H Credicom Consumer Finance δεν διαθέτει παραδοσιακό δίκτυο καταστημάτων. Είναι όμως κοντά σας μέσω πολλαπλών εναλλακτικών δικτύων και υπηρεσιών όπως άρτια καταρτισμένο τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της, υπηρεσίες μέσω διαδικτύου και sms. Η αποπληρωμή των οφειλών σας μπορεί να πραγματοποιηθεί στα καταστήματα της Εμπορικής Τράπεζας, ΕΛΤΑ όπως επίσης και μέσω Internet. Μπορείτε επιπλέον να εξοφλήσετε μέσω Πάγιων Εντολών από λογαριασμό της επιλογής σας, μέσω της υπηρεσίας DiasDebit.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω Πάγια Εντολή εξόφλησης του λογαριασμού μου;
Οι δόσεις σας μπορούν να εξοφλούνται αυτόματα μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού που τηρείτε στην Εμπορική Τράπεζα ή σε άλλη Τράπεζα που συμμετέχει στην υπηρεσία Dias Debit. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας αποστείλετε την 1η σελίδα του βιβλιαρίου σας μέσω φαξ μαζί με μία ενυπόγραφη επιστολή όπου θα αναφέρεται το αίτημά σας. Σε μία εργάσιμη ημέρα η σύνδεση θα είναι ήδη εν ισχύ! (Φαξ αποστολής: 210-9396601).
Πώς μπορώ να κάνω μερική αποπληρωμή του δανείου μου;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Για να μιλήσετε με εκπρόσωπό μας μπορείτε να μας καλέσετε στο 801-11-96600 (από σταθερό τηλέφωνο αστική χρονοχρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 210-9396600 (από κινητό τηλέφωνο ή από το εξωτερικό) και να συνδεθείτε μαζί του ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες που σας παρέχονται. Για την εξυπηρέτησή σας έχετε πάντα μαζί σας τον αριθμό λογαριασμού ή πιστωτικής σας κάρτας και τα προσωπικά σας στοιχεία.
Μπορώ να προεξοφλήσω τη χρηματοδότησή μου νωρίτερα;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Για να μιλήσετε με εκπρόσωπό μας μπορείτε να μας καλέσετε στο 801-11-96600 (από σταθερό τηλέφωνο αστική χρονοχρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 210-9396600 (από κινητό τηλέφωνο ή από το εξωτερικό) και να συνδεθείτε μαζί του ακολουθώντας τις ηχογραφημένες οδηγίες που σας παρέχονται. Για την εξυπηρέτησή σας έχετε πάντα μαζί σας τον αριθμό λογαριασμού ή πιστωτικής σας κάρτας και τα προσωπικά σας στοιχεία.
Μπορώ να αλλάξω τη διάρκεια του δανείου μου;
Μπορεί να επιμηκυνθεί η διάρκεια του δανείου σας αρκεί να μας το ζητήσετε. Η αξιολόγηση και η απάντηση του αιτήματός σας δίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα και η τροποποίηση πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση από μέρους σας!
Τι ενέργειες πρέπει να ακολουθήσω μόλις εξοφλήσω το καταναλωτικό δάνειο αυτοκινήτου μου;
Όταν εξοφλήσετε τις δόσεις του δανείου σας, επικοινωνείτε μαζί μας προκειμένου να σας αποστείλουμε:
  • Την βεβαίωση εξόφλησης και συναίνεσης για την άρση παρακράτησης κυριότητας σε περίπτωση που το όχημά σας είχε παρακράτηση κυριότητας. Η συγκεκριμένη επιστολή σας αποστέλλεται είτε στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας, είτε με fax ή e-mail και στη συνέχεια απευθύνεστε στην αντιπροσωπεία από όπου αγοράσατε το όχημα σας προκειμένου να σας κατευθύνουν και να σας ενημερώσουν για τη διαδικασία άρσης παρακράτησης.  
  • Tην επιστολή εξόφλησης σε περίπτωση που το όχημά σας δεν είχε παρακράτηση κυριότητας.  
 
Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αλληλογραφίας μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση αλληλογραφίας σας αποστέλλοντας σε εμάς ένα λογαριασμό ΔΕΚΟ στο όνομά σας όπου να εμφανίζεται η νέα σας διεύθυνση ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο που να αναφέρει τα στοιχεία σας και τη νέα σας διεύθυνση!
Κάθε πότε θα λαμβάνω ειδοποίηση για να πληρώνω τις δόσεις μου;
Εάν το χρηματοδοτικό σας προϊόν συνδέεται με προϊόν πιστωτικής κάρτας, η ειδοποίηση που θα λαμβάνετε θα είναι σε μηνιαία βάση. Σε περίπτωση που δεν συνδέεται με προιόν πιστωτικής κάρτας, θα λαμβάνετε σε τριμηνιαία συχνότητα ενημέρωση κίνησης του δανείου σας.

Ζητείστε αποστολή κίνησης δανείου με φαξ, e-mail ή μέσω ΕΛ.ΤΑ μέσω της Αυτόματης Εξυπηρέτησής μας είτε επικοινωνώντας με εκπρόσωπό μας!
 
Πότε θα παραλάβω τις συμβάσεις που υπέγραψα στην αντιπροσωπεία για το καταναλωτικό μου δάνειο;
Με την εκταμίευση της χρηματοδότησης και πριν την χρέωση της 1ης δόσης, λαμβάνετε με απλή αλληλογραφία στη διεύθυνσή σας τα αρχικά έγγραφα της χρηματοδότησης. Πιο συγκεκριμένα, τις συμβάσεις που έχετε υπογράψει στην αντιπροσωπεία, αναλυτικό δοσολόγιο με όλες τις δόσεις του δανείου καθώς και το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας σε περίπτωση που έχετε ενταχθεί σε πρόγραμμα ασφάλισης. 
 
 
 
 
 
Υπάρχει ασφαλιστικό πρόγραμμα που να εξασφαλίζει την αποπληρωμή των δόσεών μου ;
Η Credicom Consumer Finance μέσω της Emporiki Credicom Insurance Brokers σας παρέχει το πρόγραμμα Προστασία 4Χ4 μέσω του οποίου εξασφάλιζετε: 
  • την πληρωμή της δόσης του δανείου σας σε περίπτωση ανεργίας, πρόσκαιρης ανικανότητας και απώλειας εισοδήματος λόγω νοσοκομειακής περίθαλψης από ατύχημα 
  • την αποπληρωμή του δανείου σας σε περίπτωση θανάτου ή μόνιμης ολικής ανικανότητας από ατύχημα
Αυτή τη στιγμή είμαι Ιδιωτικός Υπάλληλος αλλά σύντομα αναμένω την πρόσληψή μου στο Δημόσιο ή θα γίνω Ελεύθερος Επαγγελματίας. Με την ασφάλιση τι γίνεται;
Τα ασφαλιστικά μας προγράμματα είναι διαμορφωμένα έτσι ώστε να καλύπτουν τους πελάτες ανεξαρτήτως επαγγέλματος.

Επομένως αν κατά τη διάρκεια του δανείου σας, διαφοροποιηθεί η φύση της εργασίας σας, ενεργοποιούνται οι αντίστοιχες καλύψεις βάσει πάντα του επαγγέλματός σας και οι υπόλοιπες αδρανοποιούνται. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που αλλάζετε επάγγελμα κατά τη διάρκεια του δανείου σας.
 
Έχω ήδη κάποιο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ατομικό, που μου καλύπτει τις παροχές που μου δίνετε, γιατί να πληρώνω επιπλέον ασφάλιστρα;
Τα προϊόντα μας λειτουργούν συνδυαστικά με τα δάνεια των πελατών μας. Επομένως καλύπτουν συγκεκριμένες παροχές που αφορούν πάντα τα δάνεια. Με την προσθήκη ενός εκ των ασφαλιστικών διασφαλίζετε το δάνειό σας και μόνο, ώστε αν επέλθει κάποιος καλυπτόμενος κίνδυνος να αποπληρωθεί ολόκληρο ή μέρος του. Παράλληλα δικαιούστε αποζημίωση και από τα ατομικά σας συμβόλαια σύμφωνα με τα έξοδά σας κατά την παραμονή σας στο νοσοκομείο ή σε περίπτωση εγχείρισης ανάλογα με το συμβόλαιο που έχετε συνάψει
Μπορώ ταυτόχρονα να έχω δυο από τα ασφαλιστικά σας προϊόντα στο ίδιο δάνειο;
Μπορείτε να έχετε δυο προϊόντα στο ίδιο δάνειο υπό την προϋπόθεση ότι δε θα καλύπτεστε για τους ίδιους κινδύνους. Αν π.χ. έχετε το προϊόν ζωής από ασθένεια ή ατύχημα μπορείτε ταυτόχρονα να έχετε και την κάλυψη ανεργίας ή νοσοκομειακής περίθαλψης και πρόσκαιρης ανικανότητας από ατύχημα.
Σε περίπτωση που αποπληρώσω το δάνειο η ασφάλιση ακυρώνεται;
Δεδομένου ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν τα δάνεια της Τράπεζας και εφόσον δεν υφίσταται δάνειο,  η ασφάλιση ακυρώνεται από την ημερομηνία της ολικής εξόφλησης του δανείου σας.

Φυσικά σε περίπτωση προεξόφλησης του δανείου σας, επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα για το διάστημα το οποίο ακυρώθηκε.
 
Θα πρέπει να καταβάλλω εγώ τα ασφάλιστρα στην Ασφαλιστική Εταιρία;
Η Τράπεζα αναλαμβάνει την πληρωμή των ασφαλίστρων προς την Ασφαλιστική Εταιρία, τα οποία καταβάλλετε μηνιαίως εσείς με τη δόση του δανείου σας,  χωρίς καμία επιπλέον διαδικασία για εσάς.
Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσής μου;
Επικοινωνείτε στα τηλέφωνα της Ασφαλιστικής Εταιρίας, προκειμένου να ενημερώσετε για τον κίνδυνο που επήλθε και ανάλογα με την περίπτωση,  εξειδικευμένοι υπάλληλοι σας ενημερώνουν για τη διαδικασία αποζημίωσης. Το ασφάλισμα καταβάλλεται από την Ασφαλιστική Εταιρία άμεσα, απευθείας στην Τράπεζα προκειμένου η τελευταία να μην έχει καμία απαίτηση από εσάς.
Πώς μπορώ να δηλώσω την κλοπή ή την απώλεια της κάρτας μου;
 
Εάν αντιληφθείτε ότι η κάρτα σας έχει κλαπεί ή χαθεί θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε με την Credicom Consumer Finance καλώντας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες τη βδομάδα στο 801-11-96600 (από σταθερό με αστική χρονοχρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 210-9396600 (από κινητό τηλέφωνο). 

 
Πως μπορώ να αποκτήσω την πιστωτική κάρτα Credicom Visa Classic?
Για να αποκτήσετε την πιστωτική κάρτα Credicom Visa, μπορείτε να:

  • συμπληρώσετε την ηλεκτρονική αίτηση, πατώντας εδώ ή
  • επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας στο 801-11-96500 ή από κινητό στο 210 9396500,  όπου αρμόδιος υπάλληλος της Τράπεζάς μας θα συμπληρώσει τηλεφωνικώς την αίτησή σας για έκδοση κάρτας.
Με ποιον τρόπο ενημερώνομαι σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής μου για την έκδοση της Credicom Visa Classic;
Αν έχετε συμπληρώσει την αίτηση σας μέσω του site της Credicom Consumer Finance, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ενημερωθείτε για την πορεία της αίτησής σας,  πατώντας στην επιλογή  Παρακολούθηση αίτησης On-Lline, καταχωρώντας το e-mail σας και το μοναδικό κωδικό ασφαλείας,  που σας έχει αποσταλεί με e-mail ή τηλεφωνώντας στο 801-11-96500 ή από κινητό στο 210-9396500.
 
Στην περίπτωση τηλεφωνικής αίτησης, μπορείτε να ενημερώνεστε για την έκβαση της αίτησής σας επικοινωνώντας στο τηλέφωνο 801-11-96500 ή από κινητό στο 210-9396500 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Πώς θα παραλάβω την κάρτα μου;
Η κάρτα σας θα αποσταλεί με συστημένη αλληλογραφία, στη διεύθυνση επικοινωνίας που έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της αίτησή σας.
Πώς θα παραλάβω τον προσωπικό μυστικό αριθμό (Ρ.Ι.Ν.) της κάρτας μου;
Λίγες μέρες μετά την έκδοση και αποστολή της κάρτας σας στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, θα σας ταχυχρομηθεί με απλό ταχυδρομείο και ο προσωπικός μυστικός σας αριθμός (PIN).
Πότε θα πρέπει να πληρώνω το λογαριασμό της κάρτας μου;
Ο λογαριασμός της κάρτας σας  θα εκδίδεται συγκεκριμένη ημερομηνία κάθε μήνα και θα σας αποστέλλεται με απλό ταχυδρομείο. Θα πρέπει να εξοφλείται (τουλάχιστον το ποσό της ελάχιστης καταβολής) μέχρι την ημερομηνία που αναγράφεται σε αυτόν,  περίπου 20 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα έκδοσής του.
Τι είναι το IVR ;
Το IVR  (Interactive Voice Response) είναι η 24ώρη υπηρεσία Αυτόματης Εξυπηρέτησης της Credicom Consumer Finance, η οποία σας δίνει πληθώρα επιλογών μέσω του πληκτρολογίου του τηλεφώνου σας, δίνοντας απλά τον αριθμό του δανείου ή πιστωτικής σας κάρτας και τα προσωπικά σας στοιχεία (ΑΦΜ και ημερομηνία γέννησης).
Ενδεικτικά, κάποιες από τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται αυτόματα και χωρίς αναμονές είναι η ενημέρωση για το υπόλοιπο του λογαριασμού ή της πιστωτικής σας κάρτας, το ποσό της μηνιαίας δόσης σας, την τελευταία πληρωμή που πραγματοποιήσατε καθώς και άλλες πληροφορίες σχετικά με το Τραπεζικό σας προϊόν.
Επιπλέον, μέσω της Αυτόματης Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης της Credicom Consumer Finance, έχετε την δυνατότητα να δηλώσετε άμεσα την απώλεια ή την κλοπή της πιστωτικής σας κάρτας, να ζητήσετε αντίγραφο των λογαριασμών σας καθώς και κάθε έγγραφο σχετικό με την χρηματοδότησή σας όπως βεβαίωση πληρωμών για φορολογική χρήση ή βεβαίωση εξόφλησης δανείου και άρσης παρακράτησης κυριότητας του οχήματός, αυτόματα και χωρίς αναμονή!
Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε το τηλέφωνο σας προκειμένου να σας καλέσουμε για την ρύθμιση της οφειλής σας.