Για να δείτε το μήνυμα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το Macromedia Flash.
Δυναμικά στο χώρο του Leasing
03.07.2007
Ποια είναι η Emporiki Credicom?
 
HEmporikiCredicomείναι μία μοντέρνα και ευέλικτη τράπεζα που διαθέτει την τεχνογνωσία της CreditAgricoleκαι την εμπειρία της Εμπορικής Τράπεζας στην ελληνική αγορά, αφού ιδρύθηκε στα πλαίσια της στρατηγικής συμμαχίας των δύο αυτών ισχυρών Ομίλων το 2003. Eξειδικευόμαστε στην καταναλωτική πίστη και σε μόλις 3 έτη λειτουργίας κατακτήσαμε την κορυφή στο χώρο της χρηματοδότησης αυτοκινήτου.
 
Η Credicom δε διαθέτει υποκαταστήματα, όπως οι υπόλοιπες τράπεζες. Πως προωθεί λοιπόν τα προϊόντα της;
 
Η προσέλκυση των πελατών μας πραγματοποιείται μέσω των λεγόμενων εναλλακτικών δικτύων, όπως είναι τα δίκτυα αλυσίδων λιανικής (π.χ. αλυσίδες σουπερμάρκετ, καταστήματα οικιακού εξοπλισμού, εισαγωγείς αυτοκινήτων). Στη συνέχεια προωθούμε τα προϊόντα μας μέσω mailmarketingκαι telemarketing -ενώ μελλοντικά θα αναπτύξουμε και το κανάλι του internet- με στόχο να καλύπτουμε συνολικά τις ανάγκες των πελατών μας σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Στόχος μας είναι να κατανοούμε και να ανταποκρινόμαστε στις διαφορετικές οικονομικές ανάγκες των πελατών μας, μέσα από απλές διαδικασίες και εξατομικευμένα προϊόντα.
 
Πέρυσι ήσασταν χορηγοί στην Αυτοκίνηση και στην Executive Cars, ενώ φέτος στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου, στηρίζοντας ενεργά το χώρο του αυτοκινήτου. Ποιά είναι λοιπόν η σχέση σας με την εν λόγω αγορά;
 
Από την έναρξη των δραστηριοτήτων μας επικεντρωθήκαμε στο χώρο της χρηματοδότησης αυτοκινήτου, καθώς είναι μία ελκυστική αγορά με χαμηλό ρίσκο. Εκμεταλλευόμενοι την τεχνογνωσία, το έμπειρο προσωπικό και την ευελιξία μας, κατορθώσαμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να κατακτήσουμε ηγετική θέση στον τομέα αυτό. Παράλληλα πρόσφατα, αποκτώντας το 49% της Εμπορική Rent, εισερχόμαστε δυναμικά στο χώρο του Leasing, προσφέροντας συνολική εξυπηρέτηση τόσο στους συνεργάτες όσο και στους πελάτες μας.
 
Για το λόγο αυτό, υποστηρίζουμε ενεργά όλες τις δραστηριότητες στον κλάδο του αυτοκινήτου, δείχνοντας στους συνεργάτες μας ότι είμαστε δίπλα τους σε κάθε τους βήμα.
 
Σκοπεύετε να επεκταθείτε και σε άλλους τομείς;
Βρισκόμαστε διαρκώς σε επαγρύπνηση και ήδη έχουμε ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή μας στους τομείς της χρηματοδότησης οικιακού εξοπλισμού, ρουχισμού, ηλεκτρικών ειδών, καθώς και στα super markets. Ανάμεσα στους συνεργάτες μας θα βρείτε εταιρείες leadersστον κλάδο τους, όπως η FNAC, η La Redoute, η Media Markt και η Carrefour–Μαρινόπουλος. Διευκολύνουμε τις πληρωμές των πελατών των συνεργατών μας με τη δημιουργία ειδικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων, πιστωτικών καρτών και προγραμμάτων ανταμοιβής.
 
Παρότι τα αποτελέσματά σας είναι εντυπωσιακά, θεωρείστε συγκριτικά μια «μικρή» τράπεζα. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος μίας μικρότερης Τράπεζας στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα και το μέλλον της?
 
Καταρχήν θα πρέπει να σας τονίσω ότι δεν είμαστε μία «μικρή» Τράπεζα, αλλά ένας εξειδικευμένος παίκτης στο χώρο της καταναλωτικής πίστης. Στοχεύουμε στην υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης μέσω της σύγχρονης και ευέλικτης δομής μας. Η κουλτούρα μας ευνοεί την καινοτομία, την απλοποίηση των διαδικασιών και την εστίαση στις ανάγκες των πελατών.
 
Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν, ότι το παραδοσιακό ελληνικό τραπεζικό σύστημα αλλάζει και ότι πλέον διακρίνονται οι τάσεις της παγκόσμιας αγοράς προς “onetoone” υπηρεσίες, καταλαβαίνουμε ότι δε χρειάζεται μία Τράπεζα να είναι μεγάλη για να πετύχει. Αντίθετα, επιβάλλεται να διαθέτει την απαραίτητη εξειδίκευση και ευελιξία, έτσι ώστε να καλύπτει αποτελεσματικά και ουσιαστικά τις ανάγκες των πελατών της. Για εμάς αυτό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς μας επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε άμεσα, φιλικά και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών μας.
 
Ως εκ τούτου, η επιτυχία στο σύγχρονο ανταγωνιστικό τραπεζικό περιβάλλον της Ελλάδας είναι καθαρά θέμα οράματος και στρατηγικής αντιμετώπισης.
 
Ο έντονος ανταγωνισμός που αναφέρατε, σε συνδυασμό με την ωρίμανση της ελληνικής αγοράς, οδηγεί σε μείωση των περιθωρίων κέρδους. Ποια θα είναι η απάντησή σας σε αυτή την κατάσταση;
 
Θεωρώ ότι μονόδρομος επιβίωσης σε ένα τέτοιο περιβάλλον είναι η διαρκής καινοτομία, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών. Η καινοτομία για εμάς είναι να κάνουμε τα πράγματα απλά, όπως επιθυμεί ο πελάτης μας και να διευκολύνουμε σε λογικά πλαίσια την αποπληρωμή του όποιου δανείου, όσο μεγάλο ή μικρό είναι το ποσό που αντιπροσωπεύει.
 
Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα τρία χρόνια;
Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στη χρηματοδότηση αυτοκινήτου, σε μία αγορά όπου άλλωστε δραστηριοποιούνται όλες σχεδόν οι ελληνικές τράπεζες, και παράλληλα να ενισχύσουμε την παρουσία μας και το μερίδιο αγοράς μας στους υπόλοιπους τομείς δραστηριοποίησής μας, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την κερδοφορία μας.