Για να δείτε το μήνυμα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το Macromedia Flash.
Carrefour Credit : ένα πρωτοποριακό μοντέλο παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών
05.12.2007
Την πρώτη Εταιρεία Παροχής Πιστώσεων που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την ονομασία Carrefour Credit και αξιοποιεί το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής πώλησης της χώρας, με σκοπό την προώθηση πλήρους γκάμας προϊόντων καταναλωτικής πίστης, ανακοίνωσαν σήμερα ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος και η Εμπορική Credicom, μέλος του Ομίλου της Εμπορικής Τράπεζας.
 
Οι υπηρεσίες της Carrefour Credit θα αρχίσουν να προσφέρονται στους καταναλωτές τις επόμενες μέρες στα καταστήματα Carrefour, Champion Μαρινόπουλος και 5’ Μαρινόπουλος.
 
Τα προϊόντα της Carrefour Credit είναι τα εξής:
 
4     Η νέα πρωτοποριακή πιστωτική κάρτα Simply Visa με τεχνολογία chip για μεγαλύτερη ασφάλεια συναλλαγών, πέρα από τα πλεονεκτήματα κάθε πιστωτικής κάρτας Visa, προσφέρει επιπλέον μοναδικά προγράμματα πιστότητας αλλά και επιστροφή μετρητών για αγορές και ανάληψη μετρητών, ενώ σύντομα θα παρέχει προνομιακές προσφορές σε δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων
4     Όλα τα χρηματοδοτικά προϊόντα για την κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή (καταναλωτικά και προσωπικά δάνεια, προγράμματα συγκέντρωσης οφειλών κ.ά).
 
Όπως τονίστηκε στη σημερινή συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της Carrefour Credit, στην οποία συμμετέχουν κατά 60% ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος και κατά 40% η Εμπορική Credicom, μέλος του Ομίλου της Εμπορικής Τράπεζας, σημεία – κλειδιά για την επίτευξη της συμφωνίας και την έναρξη δραστηριότητας της νέας εταιρείας αποτέλεσαν η κοινή πελατοκεντρική φιλοσοφία των μετόχων της, η υψηλή τεχνογνωσία στην Καταναλωτική Πίστη, καθώς και η ύπαρξη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού στους δύο Ομίλους.
 
«Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής του Ομίλου Carrefour για την ανάπτυξη χρηματοοικονομικών υπηρεσιών παράλληλα με τη βασική του δραστηριότητα και την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους καταναλωτές, με βασικό άξονα το ότι ο πελάτης είναι στο επίκεντρο της εμπορικής πολιτικής μας», τόνισε ο κ. Jerome Loubere, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Carrefour Credit και Διευθύνων Σύμβουλος της Carrefour Μαρινόπουλος. Επεσήμανε ακόμη ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής του, ο Όμιλος Carrefour έχει δημιουργήσει ανάλογες εταιρείες και στη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, τη Βραζιλία, την Πολωνία, έχοντας πλέον μεγάλη εμπειρία στον τομέα της Καταναλωτικής Πίστης.
 
«Η αποκλειστική συνεργασία μας με τον Όμιλο Carrefour Μαρινόπουλος, τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου, αποτελεί εξαιρετικά σημαντική σε μέγεθος και προοπτική επιχειρηματική συμφωνία. Η συμφωνία αυτή αναδεικνύει τους κύριους στρατηγικούς άξονες του Ομίλου, δηλαδή την πελατοκεντρική προσήλωση, αλλά και την ανταγωνιστικότητα της νέας Εμπορικής», δήλωσε ο κ. Αντώνης Κροντηράς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εμπορικής Τράπεζας. «Επιβεβαιώνει το ισχυρό ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα που απορρέει από την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και εμπειρία του Ομίλου της Credit Agricole, αλλά και την αποτελεσματικότητα και τη δύναμη του Ομίλου της Εμπορικής στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων έργων. Είμαι βέβαιος ότι η συνέργια των δύο Ομίλων εγγυάται την επιτυχία του εγχειρήματος και ανοίγει το δρόμο για επέκταση στις αγορές της Βουλγαρίας και της Κύπρου».
 
Παραθέτοντας τα πλεονεκτήματα του νέου επιχειρηματικού μοντέλου στην ελληνική αγορά η κ. Ειρήνη Μαραγκουδάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Εμπορικής Credicom και Μέλος του Δ.Σ. της Carrefour Credit, τόνισε ότι «πρόκειται για ένα καινοτόμο μοντέλο συνεργασίας ανάμεσα σε δύο εταίρους πρωτοπόρους και επιτυχημένους στην αγορά που δραστηριοποιούνται, στο οποίο ο καθένας συνεισφέρει τα σημαντικά ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα εξασφαλίζοντας απόλυτη προτεραιότητα στις ανάγκες του πελάτη και στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησής του, μέσω της προσφοράς υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας». «Η σημαντική θέση που έχει αποκτήσει η Εμπορική Credicom στην ελληνική αγορά Καταναλωτικής Πίστης, αποδεικνύει την ικανότητά της να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών της με στόχο την συνολική και μακροχρόνια ικανοποίηση των αναγκών τους», ανέφερε η κα Μαραγκουδάκη. «Η υψηλή τεχνογνωσία της Εμπορικής Credicom στην καταναλωτική πίστη σε συνδυασμό με τη διεθνή εμπειρία του Ομίλου της Credit Agricole (μέσω της Sofinco, του εξειδικευμένου επιχειρηματικού άξονα του Ομίλου στον τομέα της καταναλωτικής πίστης), o οποίος έχει αναπτύξει αντίστοιχες κοινοπραξίες με τον Όμιλο Carrefour στην Ιταλία και στην Πολωνία, αποτελούν τα εχέγγυα για την επιτυχία της πρωτοποριακής αυτής συνεργασίας που αλλάζει τα δεδομένα και ανοίγει νέους ορίζοντες στην ελληνική αγορά καταναλωτικής πίστης».
 
 «Η Carrefour Credit θα διεισδύσει δυναμικά στην ελληνική αγορά, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της μέσα από το δίκτυο καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος και ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων καταναλωτικής πίστης στη σωστή τιμή και με ειδικά προνόμια για τους πιστούς πελάτες», τόνισε η κ. Χρύσα Ασματζή, Γενική Διευθύντρια της CarrefourCredit. «Κύρια χαρακτηριστικά της Carrefour Credit είναι η προσφορά ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών με απλές και φιλικές διαδικασίες, σε προσιτά για τον πελάτη σημεία, με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και διαφάνεια».
 

 
Σχετικά με τον Όμιλο Carrefour Μαρινόπουλος
 
O Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος είναι ο πρώτος Όμιλος στο λιανεμπόριο στην Ελλάδα με 11.500 εργαζόμενους. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 21 καταστήματα Carrefour, 188 Champion Μαρινόπουλος, 32 καταστήματα 5’ Mαρινόπουλος και 184 καταστήματα franchise.
Η Carrefour Μαρινόπουλος, παράλληλα με την στρατηγική της για εξαιρετική ποιότητα προϊόντων στις καλύτερες τιμές της αγοράς, διακρίνεται για τις καινοτομίες που φέρνει στην Ελληνική αγορά, όπως πρωτοποριακά εμπορικά concept, ενέργειες μάρκετινγκ βασισμένες στην τεχνολογία, καθώς και νέες υπηρεσίες με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσα στα καταστήματα.

Σχετικά με τον Όμιλο Εταιρειών της Εμπορικής Τράπεζας

Ο Όμιλος της Εμπορικής Τράπεζας, από τους πιο δυναμικούς στον χρηματοοικονομικό τομέα με 7.600 περίπου εργαζόμενους, δραστηριοποιείται στην εγχώρια και τις διεθνείς αγορές κεφαλαίου και χρήματος, με 376 καταστήματα στην Ελλάδα και 54 στην Κύπρο, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Αγγλία. Μέσω της Εμπορικής Τράπεζας και των θυγατρικών του εταιρειών, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλήρες φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών, καλύπτοντας το σύνολο των αποταμιευτικών, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αναγκών της πελατείας του. Ο Όμιλος της Crédit Agricole, από τους μεγαλύτερους χρηματοοικονομικούς ομίλους διεθνώς, κατέχει σήμερα το 72% περίπου του μετοχικού κεφαλαίου της Εμπορικής Τράπεζας, εξασφαλίζοντάς της πρόσβαση σε σημαντική τεχνογνωσία και σε ένα δίκτυο που απλώνεται σε περίπου 70 χώρες.
Σχετικά με την Εμπορική Credicom
 
H Εμπορική Credicom Τράπεζα Α.Ε. ιδρύθηκε στα πλαίσια στρατηγικής συμμαχίας της Εμπορικής Τράπεζας με την Credit Agricole S.A. και εξειδικεύεται στην καταναλωτική πίστη μέσω εναλλακτικών δικτύων. Βάσει του επιχειρηματικού της μοντέλου, η Εμπορική Credicom προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες καταναλωτικής πίστης, τόσο μέσα από ένα ευρύτατο πλέγμα συνεργασιών με εμπορικές επιχειρήσεις όσο και μέσω ενεργειών direct marketing.
Ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στις αρχές του 2004 και έχοντας πλέον κατακτήσει ηγετική θέση στο χώρο της χρηματοδότησης αυτοκινήτου, εισέρχεται δυναμικά σε νέες αγορές, όπως το operating leasing και η χρηματοδότηση μέσω λιανεμπορικών επιχειρήσεων, αναπτύσσοντας ανταγωνιστικά προϊόντα και καινοτομικά μοντέλα συνεργασίας. Η επιτυχία της οφείλεται, τόσο στη μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία των μετόχων της, όσο και στην ικανότητά της να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της, με στόχο τη συνολική και μακροχρόνια ικανοποίησή τους.